Logo

Support er en naturlig del av vår leveranse

Vi yter alltid en god teknisk support til våre brukere. Dersom du har spørsmål eller problemer knyttet til bruk av Byggeweb eller BIM2Share, er du alltid velkommen til å kontakte vår support-avdeling.

Standard vederlagsfri support besvares per telefon og e-post, og inkluderer enkle svar på bruk av våre standard hyllevare produkter. Ved behov for utfyllende veiledning om oppsett og bistand til oppsett og administrasjon av prosjekt og brukere, tilbys dette som betalbar utvidet support eller til fast timepris.

Vår support-tjeneste er tilgjengelig kl. 08:00-16:00, mandag til fredag.

Online supportmateriale

Vi tilbyr også online supportmateriale som trinn-for-trinn illustrerer hvordan de enkelte verktøyene og funksjonene virker. Samtidig gis det forslag til hvordan arbeidsgangen kan optimaliseres. Alt materialet kan hentes via supportmenyen etter innlogging i Byggeweb.

Vi har også samlet noen få tips & triks i en FAQ.

Image